loading...
بازدانلود|بزرگترین سایت دانلود
saeid بازدید : 29 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

 

پس از گذشت حدود 5 ماه بالاخره ورژن دوم این نرم افزار که می توانید ان را دانلود کنید منتشر شد.در ورژن قبلی ارسال بازدید فقط با یک ای پی بود اما در این ورژن ما برنامه را کمی توسعه دادیم تا برای وب شما مفید تر باشد. کار برنامه این گونه است که ما حدود 100 ای پی متفاوت در نرم افزار به کار بردیم در واقع این ای پی ها به صورت رندوم تغییر میکنند که باعث بهتر شدن رتبه الکسا و گوگل بوده. نرم افزار را به دو شکل نصب شده اماده کردیم...

نرم افزار افزایش بازدید send hit برای سایت شما مفید بوده و کارایی دارد

saeid بازدید : 26 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

نام انیمیشن Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار کارتون : ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

 

 

خلاصه داستان کارتون : انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth’s Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

saeid بازدید : 21 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)





ویندوز ایکس پی بر خلاف همه فن حریف بودن در زمینه تم ها ضعیف عمل نموده و دارای تعداد کمی تم ساده از پیش تعریف شده می باشد از این رو کار را برای برنامه نویسان زیاد کرده که برنامه های متعددی را در زمینه تم ویندوز ایکس پی بدهند.
یکی از برترین تم های همه جانبه ویندوز ایکس پی که قابلیت های بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد برنامه به نام Talisman که واقعاً ویندوز شما را تلسم می کند.

از قابلیت های بسیار زیاد این نرم افزار همه فن حریف، می توان به عوض نمودن کامپلیت تم ویندوز، منو استارت بسیار زیبا، جداسازی پوشه ها و برنامه های باز در منو استارت، ساعت آنالوگ بسیار زیبا برای دسکتاپ، نمایش تقویم ماهانه، آیکون های بسیار زیبا این برنامه به همراه بر داشتن کلیه آیکون های دسکتاپ و قرار گیری آنها در 2 نوار جداگانه چپ و راست .... برای دسترسی سریع به هریک از برنامه ها  از جمله قابلیت های این نرم افزار بسیار جذاب می باشد.
saeid بازدید : 22 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Kerish Doctor یک نرم افزار چند منظوره و بسیار قدرتمند در زمینه بهینه سازی و بالا بردن امنیت سیستم می باشد. شما می توانید این نرم افزار را بصورت رایگان از سایت باز دنلود دریافت نمایید. این برنامه مدعی است که می تواند هرگونه مشکل که در سیستم ایجاد می شود را از بین ببرد. بطور مثال شما می توانید تمامی بخش های سیستم را اسکن کرده و بطور حرفه ای سیستم را تمیز کرده و تمامی مشکلات رجیستری را تیز از بین ببرید. همچنین شما می توانید حریم خصوصی را حفظ کرده و مسیر ورود تمامی ابزارهای جاسوسی و مخرب را به سیستم خود ببندید و هرگونه ابزار تبلیغاتی مزاحم و آلوده را مسدود و حذف کنید. این برنامه قدرتمند به کاربران اجازه می دهد تا براحتی بتوانند برنامه را بروز رسانی کنند و همیشه از یک سیستم ایمن و یکپارچه استفاده کنند. این برنامه همچنین می تواند مدیریت دقیقی از فایلهای حذف شده و درون سطل بازیافت ویندوز برای شما فراهم کند و برنامه های غیر ضروری , فایلهای موقت , فایلهای غیر ضروری که بصورت مخفی و آشکار در سیستم وجود دارند , کوکی های موجود در مرورگرها و رد پاهایی که برخی از برنامه ها در سیستم باقی می گذارند را شناسایی و مدیریت کند. البته یکی از قابلیت های این برنامه حفاظت از سیستم شما می باشد و می تواند تمامی برنامه هایی را که در حال اجرا هستند را مورد آنالیز قرار دهد و در صورت مشکوک بودن به برنامه های جاسوسی و مخرب آن را بلوک کند.

 

Kerish Doctor 2012

 

saeid بازدید : 23 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

The Happy Hereafter عنوان یک بازی کامپیوتری کم حجم و جدید به سبک استراتژیک و مدیریتی است. در این سبک از بازی ها شما به مدیریت اموری گوناگون در مدت زمانی مشخص خواهید پرداخت. دربازی The Happy Hereafter که با داستانی هیجان انگیز شما را به فضای وحشت انگیز زندگی پس مرگ خواهد برد با در اختیار داشتن مهارت های مدیریتی اسرار آمیز خود روح گروهی احمق را در راستای ساخت دنیایی بهتر به کار خواهید گرفت.

کنترل این افراد و ایجاد بازدهی به طور کلی به کار گیری این شخصیت ها به خودی خود چالشی بزرگ پیش روی شما خواهد بود.آنها را وادار به کار کنید.در کارهای ساختمانی ، کسب منابع و پول و انواع و اقسام کارها از آنها استفاده کنید.در این بازی با ده ها ماموریت متفاوت رو به رو شده و سرگرم خواهید شد.در ادامه مطلب می توانید بازی The Happy Hereafter را به صورت رایگان از سایت باز دانلود دریافت کنید.

 

دانلود بازی The-Happy-Hereafter

 

 

 

saeid بازدید : 35 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

با استفاده از نرم افزار بهینه سازی رجیستری Reg Organizer 6.25 Final میتوانید ویندوز خود را مدیریت و  کنید. Reg Organizer نرم افزار مناسبی برای در دست گرفتن , کنترل رجیستری و سازماندهی آن می باشد . این نرم افزار محصول وب سایت ChemTable هستش و دارای چندین و چند ابزار قدرتمند و مفید برای رجییتری ویندوز است , ابزارهایی چون Registry editor , Registry Cleaner , Registry search و … .برای دانلود نسخه جدید این نرم افزار با لینک مستقیم از باز دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

saeid بازدید : 23 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فشرده ساز WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. به وسیله نرم افزار winrar کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. وین‌ رار (WinRAR)  کاندید جایزه اپسیلون سال ۲۰۰۸ بهترین نرم‌افزار شد و بعدها در هشتمین کنفرانس نرم‌افزار اروپا، برنده بهترین نرم‌افزار سال شد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد.این نرم‌افزار، یکی از نرم‌افزارهای اختصاصی در حوزه فرمت RAR بوده که سایر فرمت‌های فشرده‌سازی چون ZIP را نیز پشتیبانی می‌کند.مهمترین ویژگی این نرم افزار قابلیت Self-Extract می باشد.با استفاده از این امکان کاربران می توانند فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورند تا در سیستم هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانند آن ها را از حالت فشرده خارج کنند.وین رار می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد همچنین قادرست فایل هایی تا حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را نیز فشرده کند.نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند.فایل های فشرده شده توسط این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و کاربران می توانند برای فایل های رمز عبور قرار دهند. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار winrar همراه با کرک به ادامه مطلب از بازدانلود|بزرگترین سایت دانلود مراجعه فرمایید.

 


 

saeid بازدید : 17 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری The Wolf Among Us Episode One عنوان یکی از جدید ترین بازی های منتشر شده است.این بازی کامپیوتری بر اساس یکی از افسانه های قدیمی ساخته دشه است و در آن خشونت حرف اول را می زند ! این بازی برنده جایزه ی کتاب های تصویری است و جلوه ای به صورت کمیک دارد. بازی دارای ژانر ماجراجویی است.

بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد. برای مشاهده نقد بازی و دانلود بازی کامپیوتری گرگی در میان ما  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

saeid بازدید : 28 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

در این پست وب سایت بازدانلود|بزرگترین سایت دانلود نرم افزاری را با عنوان Microsoft Office Viewer برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار که توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده به شما کمک میکند تا بدون نصب نرم افزار مایکروسافت آفیس بتوانید فایل های مختلف آفیس را در ویندوز خود مشاهده کنید.بیشتر کاربران سیستم های کامپیوتری با نرم افزار Office شرکت مایکروسافت آشنایی دارند و بسیاری از آن ها با شیوه کار سندهای متنی این مجموعه نرم افزارها آشنایی دارند. استفاده از فایل های word و صفحات گسترده Excel در بسیاری از امور به کاربران یاری می رساند و نیازهای آن ها را در زمینه های مختلف برآورده می کند.

 


Microsoft_Office_Viewer
saeid بازدید : 87 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

با این برنامه جالب می توانید در هر ثانیه چهار بازدید به وبلاگ یا سایت خود بفرستیید.اگر سرعت اینترنت شما با لا باشد تعداد بازدید های ارسالی بالا تر می رود.

 

 

 

برای دانلود و مشاهده مشخصات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

saeid بازدید : 28 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

FromPulse یک بازی کم حجم کامپیوتری و جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ توسط Pixel Molotov ساخته و عرضه شده است . سیاره زمین در خطر است و همه موجودات در حال نابودی هستند. حالا شما در نقش جوانی به نام Vegah بازی میکنید که برای نجات دادن مردم به وسیله ی سفر در زمان به زمین باز گشته است و باید شما او را در این امر خطیر کمک کنید.
بازی با حجم کمی که دارد از گرافیک دو بعدی سه بعدی و رنگ بندی و طراحی محیطی قابل قبولی برخوردار است. همچنین بازی دارای گیم پلی روانی است که میتواند بازی باز را راضی نگه دارد. پس اگر شما هم از به بازی های در سبک اکشن پلتفرمر علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی FromPulse را به طور مستقیم و رایگان از سایت بازدانلود|بزرگترین سایت دانلود دریافت نمایید.

 

FromPluse

saeid بازدید : 28 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player نرم افزار فلش پلیر پلاگینی محبوب و کاربردی نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید . استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. جهت دانلود اخرین ورژن نرم افزار فلش پلیر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

flash player دانلود

 

saeid بازدید : 22 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.80

saeid بازدید : 19 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0

saeid بازدید : 23 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)
 

Wondershare PDF Password Remover نرم افزاری عالی برای از بین بردن پسورد و انواع محدودیت های ایجاد شده روی فایل های pdf می باشد. فایل های pdf معمولا به ۲ روش رمزگذاری و محافظت می شوند. روش user password و owner password که دو روش معمول در رمزگذاری و ایجاد محدودیت در فایل های پی دی اف می باشند. این نرم افزار به سادگی این دو روش محافظت را دور خواهد زد و محدودیت های آن را خواهد شکست. روش user password در همان ابتدا نیاز به وارد نمودن پسورد جهت مشاهده و استفاده از فایل pdf خواهد داشت که سادگی شکسته خواهد شد. روش دوم که owner پسورد می باشد به ایجاد محدودیت در پرینت ، کپی و ویرایش کردن فایل های پی دی اف مربوط می باشد توسط نرم افزار Wondershare PDF Password Remover از بین خواهد رفت. این نرم افزار ضمن از بین بردن انواع پسوردها و محدودیت ها می تواند همزمان ۲۰۰ فایل پی دی اف را از حالت قفل گذاری شده رها سازد.

 

Wondershare PDF Password Remover از بین بردن پسورد فایل پی دی اف Wondershare PDF Password Remover 1.5.2.1

 

 

saeid بازدید : 22 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

 

saeid بازدید : 18 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

saeid بازدید : 19 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 

در سرزمین های بسیار دور در جنوبی ترین نقطه ی جهان ،در شهر مقدس Yeroh یک شاهزاده خانم زیبا افسون شده بود ! او تمام عقل خود را از دست داده است .از آن رمان به بعد ایزابل یک قلب سرد و تاریک و یخ زده دارد. این ابتدای ماجرا است.کشت و کشتار در یک روستای دور افتاده کم کم آغاز می شود. در زمانی که دنیا در تاریکی کامل به سر می برد فقط و فقط نیرومند ترین قهرمانان می توانند دنیا را نجات دهند . در حالت تک نفره یا Single player این بازی وظیفه شما پایداری در مقابل شیطان می باشد . در حالت مولتی پلیر بازی نیز می توانید با حداکثر ۷ نفر از دوستان خود به بازی بپردزید . هیولا های شیطانی تشنه به خون شما می باشند پس هنگام مبارزه با آن ها تمام تلاش خود را بکنید . در این بازی حتی ۱ لحظه نباید شمشیر خود را از دست دهید ، زیرا در هر مکان خطری شما را تهدید می کند.

Iesabel PC-SKIDROW

 

Iesabel pc cover small دانلود بازی Iesabel برای PC

 

 

در ادامه مطلب...

saeid بازدید : 21 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

Dragons: Riders of Berk WebRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

|مجموعه سوم، شامل قسمت های ۹، ۱۳ و ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

dragons riders of berk cover دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن اژدها سواران   Dragons: Riders of Berk 2012

 

نام انیمیشن: Dragons: Riders of Berk – اژدها سواران

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۸ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: اژدهایان: سواران برک (Dragons: Riders of Berk) یک مجموعه تلویزیونی و آمریکایی انیمه شده توسط کامپیوتر می باشد که در شبکه Cartoon Network پخش می شود و بر پایه فیلم How to Train Your Dragon که محصول سال ۲۰۱۰ می باشد، ساخته شده است. این مجموعه نقش یک پل بین فیلم سال ۲۰۱۰ و فیلم سال ۲۰۱۴ را دارد. قسمت اول این انیمیشن سریالی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۲ پخش شد و طبق برنامه دارای ۲ فصل ۲۰ قسمتی می باشد. داستان سریال در ادامه فیلم How to Train Your Dragon اتفاق می افتد، سواران برک، Hiccup را دنبال می کنند در حالی که او قصد نگه داشتن تعادل بین وایکینگ ها و اژدهایان را دارد. در این سریال، Hiccup، Toothless و سایر نوجوان های وایکینگ در تست هایی در آکادمی تربیت دراگون قرار داده می شوند که در آن ها شرایط به مراتب سخت تر از برک است، اژدهاهای جدید  خیلی سخت تربیت می شوند و دشمنان جدید که می خواهند رابطه بین اژدهاها و وایکینگ ها را خراب کنند و …

 

saeid بازدید : 22 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

Top Gear US Season 4 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Top Gear US Season 4 cover دانلود فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا Top Gear US Season 4 2013

 

نام مستند:  Top Gear US Season 4 – فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۷ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی تخت گاز امریکا (Top Gear US) نام مجموعه ای می باشد که در کشور امریکا اجرا می شود و با برنامه اصلی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در هر قسمت از این برنامه به بررسی جدیدترین ماشین های روز دنیا پرداخته می شود و اطلاعات و آزمایشات کاملی از ماشین ها ارائه می گردد. هم اکنون فصل سوم این مجموعه شروع به پخش شده است و همزمان با پخش هر قسمت ، در این پست شما می توانید آن ها را دریافت نمایید.

 

saeid بازدید : 21 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت هشتم به پست اضافه شد|

 

Hulk and the agents of SMASH cover دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و … 

saeid بازدید : 29 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۳۰ به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

saeid بازدید : 23 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18 Final

 

 

در ادامه مطلب....

saeid بازدید : 22 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 Monsters University Web-DL (2013) Mkv

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

 

Monsters University cover small دانلود انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

ام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و … 

saeid بازدید : 21 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

saeid بازدید : 25 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Urban Trial Freestyle برای PC

 | نسخه کامل و کرک شده TiNYiSO |

 

Urban Trial Freestyle یک بازی جدید در سبک موتورسواری نمایشی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Tate Interactive ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. این بازی اویل سال فقط بر روی شبکه PSN منتشر شد و بخاطر اینکه بازی بازها استقبال بالایی از این بازی کردند هم اکنون برای PC نیز عرضه شده است تا گیمرهای این پلتفرمر از این بازی زیبا نهایت لذت را ببریند.

در بازی Urban Trial Freestyle شما در نقش یک موتورسوار حرفه ای موتور کراس هستید و برای انجام حرکات نمایشی و عبور از مکان های سخت باید از پستی ها و بلندی های مصنوعی که در جاهای مختلف شهر ساخته شده است عبور کنید و باید بالاترین امتیاز را بدست آورید.در بازی Urban Trial Freestyle  شما باید از روی جعبه های پشت سرهم، سطوح شیب دار و … پرش کنید و از دست پلیس هایی که همواره به دنبال شما هستند فرار کنید و به محل مورد نظر برسید.

بازی Urban Trial Freestyle از ۴۷ مرحله ساخته شده که در ۵ محیط منحصر بفرد و متفاوت جریان خواهند داشت  و سه مد Stunt, Time Attack, Challenges در منو بازی وجود دارد. همچنین شما امکان سفارشی سازی موتور و موتور سوار را دارید.انیمیشن های بازی بسیار با کیفیت هستند. پس اگر شما هم دوست دارید با موتور های کراس حرکات نمایشی انجام دهید هم اکنون میتوانید بازی Urban Trial Freestyle. را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

saeid بازدید : 21 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
Brothers%20in%20Arms%20%281%29 دانلود پکیج سری بازی های Brothers in Arms

 

 

 
نام بازی: Brothers in Arms
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
تاریخ انتشار جهانی : 2005 2008
تاریخ انتشار در آمریکا : 2005 2008
تاریخ انتشار در اروپا : 2005 2008
نوع  فایل : ؤیپک
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Entertainment
مد بازی :  —
حمایت توسط : Gearbox Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Ubisoft در همه ی زمینه ها و در هر سبکی بازی های مختلفی را به بازار ارائه داده است . از اکشن اول شخص و سوم شخص گرفته تا بازی های ماجرایی و جاسوسی . به جرئت می توان BIA را یک بازی شکست خورده ( البته نه به تمام معنا ) در مقابل COD نامید . زیرا در نظر سنجی ها به عمل آمده نشان داد که حداقل BIA در مقابل COD حرفی برای گفتن ندارد .
ادامه ی نقد بازی Brothers in Arms  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…
saeid بازدید : 26 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 

بازی کمبت

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا از علاقه مندان به بازی های جنگی در اندروید خودتون هستید؟ما به شما بازی مورتال کمبت را برای دانلود به شما پیشنهاد می دهیدم.
اگر از گیمر ها قدیمی باشید و با کنسول سگا آشنایی داشته باشید حتما نام مورتال کمبت را شنیده اید. Combat در ادامه برای کامپیوتر نیز ساخته شده اما این بار ورژن جدید از این بازی جنگی را برای اندروید اماده کرده ایم.پس از جنگ هسته ای، تنها شانس برای جلوگیری از ویرانی جهانی در دست چند سرباز نخبه است که باید وظیفه ی نجات رهبران جهان را بر عهده بگیرند.
 ویژگی های بازی Modern Combat 4: Zero Hour 1.0.5 :
احساس هرج و مرج جنگ در میدان جنگ با گرافیک بالا
لذت بردن از حالت بازی چند نفره
سیستم بهبود یافته و بیش از ۲۰،۰۰۰ ترتیبات سلاح!

saeid بازدید : 62 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

بازی عصر یخبندان

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
Ice Age Village شاید تا به حال انیمیشن عصر یخبندان را دیده باشید . انیمیشنی که به عنوان بهترین ها برگزیده شده است و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل اندروید آمادده کرده ایم.
در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.

saeid بازدید : 77 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 2,194
  • بازدید کلی : 75,556